ICV i ERC, inclos a nivell comarcal, es possessionen ara a favor del Quart Cinturó, però les seves formacions a Viladecavalls encara no saben res, per això s'han queixat a l’Ajuntament.
De ben segur que el portaveu d’ICV a l’Ajuntament no te coneixement del nou posicionament de la seva formació, i de ERC, donant el vist-i-plau, -a Terrassa es públic- al IV Cinturó. Aquesta falta d’informació, suposadament va donar peu a que Joan Olivares demanes a la reunió informativa del dilluns, 27 de abril, -la primera dintre del compromis d’obertura a la participació de l’oposició, del nou govern municipal de CIU i socialistes- explicacions amb veheméncia del desenvolupament i estat de les obres, quant l’asumpte no hi era a l’ordre del día, ni s’havia demanat anteriorment la seva inclusió. L’intervenció del portaveu de ICV va posar de manifest, el grau de descoordinació, existent dintre d’aquesta formació politica, significada anteriorment per la seva i rotunda oposició al projecte, o be la resistència del Grup local a les determinacions preses per la cúpula del partit, si es té en compte que l’altre regidor de ICV a l’Ajuntament es asessor d’aquesta formació al Consell comarcal del Vallés Occidental, i va assistir a l’esmentada reunió sense intervindra.
El Pacte Nacional d'Infraestructures comporta entre altres coses per a ICV i ERC, l’aceptació del IV Cinturó però rebatejat ara com a Ronda Vallés per intentar no quedar amb el cul a l’aire
El nou posicionament de ERC i ICV, ha saltat aquest cap de setmana a primera línia de l’actualitat després que hagin canviat el seu criteri respecte a aquesta via. Les dues formacions han reconegut finalment la necessitat d’aquesta infraestructura. D’aquesta manera, s’ha desbloquejat el Pacte Nacional d’Infrastructures.
A falta de posicionament i declaracions dels portaveus d’aquestes formacions a Viladecavalls, poden ser il.lustratives les del seus portaveus a Terrassa; Manel Pérez de ICV, ha comentat que és molt positiu haver desbloquejat aquesta situació mitjançant un acostament d’aquesta via al territori i a la millora de la seva connectivitat. Per a Isaac Albert, d’ERC, aquest pas ha estat possible perquè s’ha aconseguit reduir considerablement l’impacte de l’autovia, s’ha convertit en una ronda de ciutat i s’ha dotat d’utilitat real per al territori. Aquets canvis han sigut molt valorats pel PP, el seu portaveu, Francesc Xavier Ballbè, ha celebrat el canvi d’actitud d’aquestes formacions.
Seria interesant sapiguer l'opinió ara, de les entitats que van creure les paraules i promeses d'aquests esquerrans de cadiretes.
De ben segur que el portaveu d’ICV a l’Ajuntament no te coneixement del nou posicionament de la seva formació, i de ERC, donant el vist-i-plau, -a Terrassa es públic- al IV Cinturó. Aquesta falta d’informació, suposadament va donar peu a que Joan Olivares demanes a la reunió informativa del dilluns, 27 de abril, -la primera dintre del compromis d’obertura a la participació de l’oposició, del nou govern municipal de CIU i socialistes- explicacions amb veheméncia del desenvolupament i estat de les obres, quant l’asumpte no hi era a l’ordre del día, ni s’havia demanat anteriorment la seva inclusió. L’intervenció del portaveu de ICV va posar de manifest, el grau de descoordinació, existent dintre d’aquesta formació politica, significada anteriorment per la seva i rotunda oposició al projecte, o be la resistència del Grup local a les determinacions preses per la cúpula del partit, si es té en compte que l’altre regidor de ICV a l’Ajuntament es asessor d’aquesta formació al Consell comarcal del Vallés Occidental, i va assistir a l’esmentada reunió sense intervindra.
El Pacte Nacional d'Infraestructures comporta entre altres coses per a ICV i ERC, l’aceptació del IV Cinturó però rebatejat ara com a Ronda Vallés per intentar no quedar amb el cul a l’aire
El nou posicionament de ERC i ICV, ha saltat aquest cap de setmana a primera línia de l’actualitat després que hagin canviat el seu criteri respecte a aquesta via. Les dues formacions han reconegut finalment la necessitat d’aquesta infraestructura. D’aquesta manera, s’ha desbloquejat el Pacte Nacional d’Infrastructures.
A falta de posicionament i declaracions dels portaveus d’aquestes formacions a Viladecavalls, poden ser il.lustratives les del seus portaveus a Terrassa; Manel Pérez de ICV, ha comentat que és molt positiu haver desbloquejat aquesta situació mitjançant un acostament d’aquesta via al territori i a la millora de la seva connectivitat. Per a Isaac Albert, d’ERC, aquest pas ha estat possible perquè s’ha aconseguit reduir considerablement l’impacte de l’autovia, s’ha convertit en una ronda de ciutat i s’ha dotat d’utilitat real per al territori. Aquets canvis han sigut molt valorats pel PP, el seu portaveu, Francesc Xavier Ballbè, ha celebrat el canvi d’actitud d’aquestes formacions.
Seria interesant sapiguer l'opinió ara, de les entitats que van creure les paraules i promeses d'aquests esquerrans de cadiretes.