La proposta de resolució va ser presentada al Ple municipal de 31 de gener, atès que l’actual situació comporta un greu perill quotidià per als vianants, especialment els joves i la gent gran, ja que s’ha de passar obligatòriament per la calçada, generalment amb vehicles.
El PSC va assenyalar que l’Ajuntament no podia ignorar les dificultats i l’existència de perill cert, si es mantenia la situació, que d’altra banda es pot resoldre mitjançant l’establiment de vorera com es preceptiu.
La construcció d’una vorera d’amplada suficient, des de el Pont de RENFE (entrada a Can Corbera) fins al Pont de l’autopista, amb execució abans del més de juliol d’aquet any, donarà fi als perills actuals i la financiació es realitzarà mitjançant la partida pressupostaria d’arranjaments de carrers i vies públiques i romanents sobrants d’altres adjudicacions.
CIU va condicionar la realització de les obres, a la notificació a RENFE i obtenir el permís, (ja que s’ha de treballar un petit talud que llinda amb les vies) així com la redacció del projecte. Les dos coses raonables, i que van ser acceptades pel grup municipal socialista.
El PSC va assenyalar que l’Ajuntament no podia ignorar les dificultats i l’existència de perill cert, si es mantenia la situació, que d’altra banda es pot resoldre mitjançant l’establiment de vorera com es preceptiu.
La construcció d’una vorera d’amplada suficient, des de el Pont de RENFE (entrada a Can Corbera) fins al Pont de l’autopista, amb execució abans del més de juliol d’aquet any, donarà fi als perills actuals i la financiació es realitzarà mitjançant la partida pressupostaria d’arranjaments de carrers i vies públiques i romanents sobrants d’altres adjudicacions.
CIU va condicionar la realització de les obres, a la notificació a RENFE i obtenir el permís, (ja que s’ha de treballar un petit talud que llinda amb les vies) així com la redacció del projecte. Les dos coses raonables, i que van ser acceptades pel grup municipal socialista.