S’ha acomplert la norma i novament el convergent Sebastià Homs, parla del IV Cinturó per sortir als diaris, però no pas per informar a la ciutadania. Encara no s’ha informat amb reunió oberta i pública als afectats en general i als de Can Trias més concretament, de l’estat de les obres.
Tampoc ha posat en marxa les mesures aprovades per unanimitat del Ple al final de l’altra legislatura, això que el era l’alcalde com ara. Però es més fàcil “piular”als mitjans, per cert molt ben avinguts amb el poder municipal, sense constatar informació amb l’oposició per veure altres punts de vista.
Les mesures acordades per ajudar a minorar els problemes derivats de la execució del IV Cinturó, son importants per la població, anaven des de exigir sapiguer el pla d’obra, el qual encara es veu no ho coneix l’alcalde segon va comentar recentment, fins asta posar a disposició dels veïns afectats el recolzament i el mitjans de l’ajuntament. Dons com si no res.
A les mesures preventives, es va incloure la necessitat de fer una inspecció de l’estat dels habitatges propers a les obres. No es una qüestió baladí, si es atenen a les desgracies ocasionades a les obres de infraestructures a Barcelona, o fins i tot a les mesures preventives a Terrassa, amb el perllongament dels ferrocarrils de la Generalitat. Una revisió ara permet veure si es donen moviments de terres i sorolls, el grau d’afectació i demanar les reparacions e indemnitzacions. Això va ser una de les reivindicacions de la mateixa Associació de Veïns de Can Trias a l’Ajuntament, abans de les eleccions, que ara curiosament ni es comenta , ni es reivindica i fins i tot la associació es al silenci més absolut. Com si fos desapareguda.
Resulta també curiós que IC-V demani l’estat de la situació del IV Cinturó al Ple municipal, i la constitució d’una comissió especifica o la convocatòria de l’antiga comissió de l’agenda 21, per tractar aquests temes i l’alcalde no digui res. I ara faci comentaris i bajanades. Perquè s’ha de dir molt clarament que l’hipocresia del Sr. Homs es manifesta i la seva irresponsabilitat també. No només no informa als veïns, tampoc ho fa als grups municipals del PSC, ERC, IC-V.
A més quant parla amb els mitjans no es diu la veritat sencera, la autovia no serà coberta per Can Trias ni per enlloc, serà semi coberta, no es el mateix. Precisament “aquet detall” marca la diferencia del que es pot fer. I donat que no serà totalment cobert el tram de Can Trias, no es pot fer a sobre, equipaments com van prometre precisament CIU . De manera que això es mentir a la gent.
Si sobre la llosa es permet afegir uns 25 centímetres de terra vegetal, ja en direu quins equipaments es podem fer, per altra banda, al pressupost no hi ha cap consignació de quantitat més que per posar terra i potser arbustos.
L’alcalde, Sebastià Homs, sembla que va dir en la visita a les obres de finals del mes d’octubre, de les quals no informa, que Foment manté la data de finalització de les obres del tram Olesa-Viladecavalls per al 31 de desembre de 2008. Aquest tram té 6,1 quilòmetres de llargada i s’està construint en paral·lel al de 4,8 quilòmetres que va de Viladecavalls a Terrassa. Tot plegat té un pressupost de 173 milions d’euros.
¿A lo millor serà al final d’aquesta data quant l’alcalde pensa informar a la població?.
Tampoc ha posat en marxa les mesures aprovades per unanimitat del Ple al final de l’altra legislatura, això que el era l’alcalde com ara. Però es més fàcil “piular”als mitjans, per cert molt ben avinguts amb el poder municipal, sense constatar informació amb l’oposició per veure altres punts de vista.
Les mesures acordades per ajudar a minorar els problemes derivats de la execució del IV Cinturó, son importants per la població, anaven des de exigir sapiguer el pla d’obra, el qual encara es veu no ho coneix l’alcalde segon va comentar recentment, fins asta posar a disposició dels veïns afectats el recolzament i el mitjans de l’ajuntament. Dons com si no res.
A les mesures preventives, es va incloure la necessitat de fer una inspecció de l’estat dels habitatges propers a les obres. No es una qüestió baladí, si es atenen a les desgracies ocasionades a les obres de infraestructures a Barcelona, o fins i tot a les mesures preventives a Terrassa, amb el perllongament dels ferrocarrils de la Generalitat. Una revisió ara permet veure si es donen moviments de terres i sorolls, el grau d’afectació i demanar les reparacions e indemnitzacions. Això va ser una de les reivindicacions de la mateixa Associació de Veïns de Can Trias a l’Ajuntament, abans de les eleccions, que ara curiosament ni es comenta , ni es reivindica i fins i tot la associació es al silenci més absolut. Com si fos desapareguda.
Resulta també curiós que IC-V demani l’estat de la situació del IV Cinturó al Ple municipal, i la constitució d’una comissió especifica o la convocatòria de l’antiga comissió de l’agenda 21, per tractar aquests temes i l’alcalde no digui res. I ara faci comentaris i bajanades. Perquè s’ha de dir molt clarament que l’hipocresia del Sr. Homs es manifesta i la seva irresponsabilitat també. No només no informa als veïns, tampoc ho fa als grups municipals del PSC, ERC, IC-V.
A més quant parla amb els mitjans no es diu la veritat sencera, la autovia no serà coberta per Can Trias ni per enlloc, serà semi coberta, no es el mateix. Precisament “aquet detall” marca la diferencia del que es pot fer. I donat que no serà totalment cobert el tram de Can Trias, no es pot fer a sobre, equipaments com van prometre precisament CIU . De manera que això es mentir a la gent.
Si sobre la llosa es permet afegir uns 25 centímetres de terra vegetal, ja en direu quins equipaments es podem fer, per altra banda, al pressupost no hi ha cap consignació de quantitat més que per posar terra i potser arbustos.
L’alcalde, Sebastià Homs, sembla que va dir en la visita a les obres de finals del mes d’octubre, de les quals no informa, que Foment manté la data de finalització de les obres del tram Olesa-Viladecavalls per al 31 de desembre de 2008. Aquest tram té 6,1 quilòmetres de llargada i s’està construint en paral·lel al de 4,8 quilòmetres que va de Viladecavalls a Terrassa. Tot plegat té un pressupost de 173 milions d’euros.
¿A lo millor serà al final d’aquesta data quant l’alcalde pensa informar a la població?.